Workshops ΣΔΑΔΕ – Δίκτυο Παραγωγικότητας – 16, 23, 30 Οκτωβρίου & 6 Νοεμβρίου 2014

Επιστροφή
16.10.2014
diktio_paragogikotitas

Αγαπητά μέλη,

Το Μάρτιο του 2014 σας είχαμε ενημερώσει για την ίδρυση του ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ του ΣΕΒ, στο οποίο ο ΣΔΑΔΕ  έχει ενεργό συμμετοχή καθώς είναι μέλος της ένωσης νομικών προσώπων που αποτελεί τον ανάδοχο υλοποίησης και λειτουργίας του Δικτύου.

Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, υπάρχει η δυνατότητα να μοιραστείτε τεχνογνωσία και καλές πρακτικές για θέματα εργασιακής ευελιξίας (job rotation, multi tasking, διαχείριση χρόνου εργασίας, επαγγελματική κατάρτιση, τηλε-εργασία κ.λπ.) και οργάνωσης της εργασίας (cross functional teams, project teams, αναδόμηση οργανογράμματος και ιεραρχικών επιπέδων, συμβουλευτική από τους εργαζόμενους, αυτόνομες ομάδες εργασίας κ.λπ.) που αποτελούν 2 από τους 4 θεματικούς πυλώνες του Δικτύου. Το Δίκτυο ασχολείται επίσης με θέματα εσωτερικής οργάνωσης και διοίκησης (πυλώνας 2) σχέσεων με το εξωτερικό περιβάλλον (πυλώνας 4) με σκοπό να υποστηρίξει τα στελέχη των ελληνικών επιχειρήσεων στην εφαρμογή σύγχρονων μεθοδολογιών που συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας του Ανθρώπινου Δυναμικού και της Επιχείρησης.

Τι είναι το Δίκτυο Παραγωγικότητας

Ο ΣΕΒ έχει προχωρήσει στην ίδρυση του ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ. Μέσω αυτής της νέας πρωτοβουλίας, προχωρεί στη διάχυση τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών σε στελέχη επιχειρήσεων (ενεργά ή άνεργα) που αφορούν 4 πυλώνες:

1.     εργασιακή ευελιξία

2.     εσωτερική οργάνωση και διοίκηση

3.     οργάνωση της εργασίας

4.     σχέσεις με το εξωτερικό περιβάλλον (συνεργασία με πελάτες και προμηθευτές)

Κάθε στοιχείο κάθε πυλώνα καλείται θεματικό πεδίο (σύνολο 20 θεματικά πεδία).

Μέσα λοιπόν στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, ο ΣΔΑΔΕ διοργανώνει για τα μέλη του (χωρίς κόστος) ένα πρόγραμμα 20 ωρών με θέμα: «ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» με την υποστήριξη  Coaching για τη δημιουργία Νέων Πρακτικών.

Αντικείμενο των workshops θα είναι οι πυλώνες 1 και 3 και πιο συγκεκριμένα:

1.     εργασιακή ευελιξία (job rotation, multi tasking, διαχείριση χρόνου εργασίας, επαγγελματική κατάρτιση, τηλεργασία)

2.     οργάνωση της εργασίας (cross functional teams ⁄ project teams, αναδόμηση οργανογράμματος και ιεραρχικών επιπέδων, συμβουλευτική από τους εργαζόμενους, αυτόνομες ομάδες εργασίας)

Διάρκεια: 
Τέσσερα (4) 4ωρα workshops με διάλειμμα, συνολικής διάρκειας 20 ωρών. Δέσμευση για την παρακολούθηση και των τεσσάρων (4) workshops από όλους τους συμμετέχοντες.

Αριθμός Συμμετεχόντων:
Δεκαπέντε έως είκοσι (15 – 20) άτομα

Χώρος Υλοποίησης:
Γραφεία  ΣΔΑΔΕ ( Καστοριάς 4, Γέρακας)

Χρόνος Υλοποίησης:
Κάθε εβδομάδα, ημέρα Πέμπτη, ώρες 17:00-21:00  και πιο συγκεκριμένα:
•         Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014
•         Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014
•         Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014
•         Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Σκοπός του προγράμματος:

  • Οι  διεθνείς συνθήκες και τάσεις της αγοράς, σήμερα και για τα επόμενα χρόνια, απαιτούν από τις Εταιρείες και τα στελέχη την εφαρμογή πρακτικών λειτουργικής  ευελιξίας και οργανωτικής καινοτομίας.
  • Τα στελέχη διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού καλούνται να υιοθετήσουν νέα κουλτούρα ευελιξίας και καινοτομίας προκειμένου να αυξήσουν την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων.
  • Το πρόγραμμα αυτό ξεκινάει με τη μεταφορά  στους συμμετέχοντες γνώσης και εμπειρίας και συνεχίζει σε εφαρμογή πλάνου ανάπτυξης με συζήτηση και σχολιασμό στο workshop.

Οι στόχοι για τους συμμετέχοντες:

  • Να γνωρίσουν τις έννοιες της εργασιακής ευελιξίας και της οργανωτικής καινοτομίας
  • Να εργασθούν πάνω στις έννοιες αυτές και να σχεδιάσουν νέους τρόπους εφαρμογής

Το αναλυτικό πρόγραμμα - Θεματολογία:

1o  4ωρο

  • Η παραγωγικότητα και το Δίκτυο Παραγωγικότητας
  • Σύντομη παρουσίαση των 4 πυλώνων
  • Αναλυτική παρουσίαση (Τι είναι - Εφαρμογές - Χρόνοι - Προϋποθέσεις - Πλεονεκτ ήματα - Βήματα υλοποίησης - Ανασταλτικοί Παράγοντες - Παραδείγματα) και συζήτηση για: job rotation, multi tasking
  • Οδηγίες για την δημιουργία «Πλάνου εφαρμογής»

2ο 4ωρο

  • Αναλυτική παρουσίαση (Τι είναι - Εφαρμογές - Χρόνοι - Προϋποθέσεις - Πλεονεκτήματα - Βήματα υλοποίησης - Ανασταλτικοί Παράγοντες - Παραδείγματα) και συζήτηση για διαχείριση χρόνου εργασίας, επαγγελματική κατάρτιση, τηλεργασία, cross functional teams ⁄ project teams

3ο 4ωρο

  • Αναλυτική παρουσίαση (Τι είναι - Εφαρμογές - Χρόνοι - Προϋποθέσεις - Πλεονεκτήματα - Βήματα υλοποίησης - Ανασταλτικοί Παράγοντες - Παραδείγματα) και συζήτηση για αναδόμηση οργανογράμματος και ιεραρχικών επιπέδων, συμβουλευτική από τους εργαζόμενους, αυτόνομες ομάδες εργασίας

4ο 4ωρο

  • Παρουσιάσεις των Εργασιών των Συμμετεχόντων ⁄ Παρατηρήσεις - Βελτιώσεις - Αξιολογήσεις - Συμπεράσματα

Μπορείτε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας, στην Υπεύθυνη του Γραφείου του ΣΔΑΔΕ,  κα Βίλμα Σιελή, στο e-mail: gpma@otenet.gr μέχρι την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014 (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).

Φιλικά,

Μάρθα Μυλωνά
Πρόεδρος ΣΔΑΔΕ 



Αρχεία:   WORKSHOPS ΣΔΑΔΕ - ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ  

Εκδηλώσεις